Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
the new wishlist
March 10, 2013 @ 2:52 AM | 0 Comment [s]

hiiii, it have been a years.
setiap kali entry baru keuar, ayat mula dia mesti aku kata " dah lama tak jenguk blog berhabuk ni ". bosan betul kau ni syaza. 
this is 2013, and im unofficially 20. what the fish, this 2 buat aku rasa tua, hikhik. since aku pun dah tua, so aku rasa wishlist aku kali ni gaya remaja 20-an lah kot, tp Maria Eleena kata selagi tak 25 dan ke atas, tak tua lagi namanya. so the wishlist:

#1 Gadjets
Since last year, aku punya wishlist nak ipod tak dapat lagi. kali ini, ipod masih dalam senarai wishlist tapi ipod 5 yang baru tu, comel. Atau adakah lebih baik aku beli ipad mini terus?hahahaha. tolong lah dua benda ni turun dari langit.

#2 Ford Fiesta Sport
Ok P gua dah tamat, tapi tak pergi renew lagi. dah sebulan kot. takpe ke ye? Aku memang lama meleleh tengok kereta ni, tapi tak ada rezeki lagi. ayah pun tak kan nak layan aku sorang beli kereta. karang adik-adik yang 3 orang lagi tu pun mesti lah nak juga. tak pa aku tunggu lepas PRU13 ni, mana tahu tax kereta turun, mmg aku korek tabung lah sambar kereta ni. wuhuuuuuuu

#3 SPAIN
OMG OMG OMG, SPAIN I"LL COMING!!!!!! Spain is my most favorable place. Venice, Andalusia, Madrid, Barca OMG seronoknya dapat pergi. Semoga aku di beri kesempatan untuk menjejakkan kaki ke sini. Tapi dah tentu Tanah Suci is on the top of my travel list, kita pergi Mekah Madinah dulu, nanti kita ada duit lebih kita jalan spain pula, hehehe.

#4 Kegembiraan
Dah masuk zaman 20's ni, rasanya lepas ni satu per satu lah jemput perkahwinan rakan-rakan aku dapat.hikhik, entah korang yang dapat aku punya jemputan dulu hahahaha. ok aku main, aku mana ada calon. As for me, i'm too young to know about forever. Kita merancang, tapi Allah know the best for me. Apa yang aku perlukan cuma kebahagian dan kelancaran dalam hidup. Semoga apa yang aku impikan menjadi kenyataan. Aku dah cukup bahagia dengan adanya mak, ayah, keluarga dan kawan-kawan di sisi. Semoga Allah sembuhkan penyakit mak.

rasanya, ini je top wishlist aku. kemain kan semuanya nak kena pakai duit beriban. mana nak cari duit woiiii. kalau belajar malas memang kirim salam lah. Semoga aku dan rakan-rakan terus cemerlang dalam apa jua yang kita lakukan. salam sayang.



Older Post | Newer Post
dear Love ✿


Hii Love. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment .
adorable guest ♛

Profile Entry Recipe



Follow ✿



shout ✿